06.06.2017- 12 razy TABATA

Standard – każde ćwiczenie w 8 seriach. 20 sekund pracy, 10 sekund przerwy.

  1. wykroki do przodu prawą nogą
  2. wykroki w przód lewą nogą
  3. podpór przodem z przyciąganiem na zmianę prawego i lewego kolana bokiem w stronę ramienia
  4. pompki na triceps na kolanach
  5. uginanie na zmianę prawej i lewej nogi w rozkroku do pełnego przysiadu
  6. v-up
  7. burpees
  8. unoszenie bioder w leżeniu tyłem
  9. przysiady w wykroku na prawej nodze
  10. przysiady w wykroku na lewej nodze
  11. odwodzenie na zmianę prawej i lewej nogi w bok
  12. squat z wyskokiem

Staram się, tak dobierać te filmiki, żeby ludzie mieli różne kolory skóry, wiek, płeć, BMI i mówili innymi językami. Nie ma czegoś takiego jak ćwiczenia dla facetów lub kobiet. Wiek statystycznie pogarsza sprawność podobnych układów, ale każdy przypadek jest indywidualny. Ponadto, niektórzy ludzie mają nadwagę lub otyłość spowodowaną innymi czynnikami niż obżarstwo. Inni znowu są bardzo chudzi z powodu choroby. To nie dyskwalifikuje w obszarze ćwiczeń. Gdyby kapitalizm był chociaż taki sprawiedliwy jak sport, to już żylibyśmy w raju. Tutaj, owszem, każdy startuje z poziomem własnych możliwości, ale zasady wszystkich obowiązują te same i nic się nie da na skróty, oszukać, ani na wzbudzaniu zaufania lub sympatii.

 

W związku z powyższym, Zegar TABAT-owy odmierzał czas, a ja oglądałam sobie politykę. No i nie jest tak, że odliczanie lektora lub sygnał końca serii bardzo przeszkadza w domyślaniu się o czym mówią. Sporo tego znam na pamięć. Może gdyby mnie przyjęli na ta filozofię, to przestałabym się wreszcie nudzić. 

 

komentarze

Dodaj komentarz