13.06.2017 – trening interwałowy. Elementy ćwiczeń siłowych, Pilatesa i izometrycznych

7 par ćwiczeń, po 45 sekund każde, 6 serii. Po zakończeniu realizowania danej pary 3 minuty przerwy w lekkim truchcie, przeskakując z nogi na nogę lub maszerując.

  1. squat na zmianę z rowerem z Pilates (od około 18 minuty 35 sekundy na tym filmie)
  2. pompka na zmianę z squat  Pilates (na filmie od 3 minuty)
  3. v-up na zmianę z wykrok po skosie w tył i i kick po skosie po 3 serie na nogę (od 4 minuty 55 sekundy)
  4. siad przy ścianie (ćwiczenie izometryczne) na zmianę z pompką na triceps tyłem do krzesła
  5. siad równoważny na zmianę z przeskokami w wykroku (Kasia ćwiczenie 3 od ok. 0:18 s.)
  6. podpór prawy bok na zmianę z podporem na lewą stronę 
  7. podpór tyłem z unoszeniem nóg na zmianę z leżeniem tyłem i krzyżowaniem nóg (jak tu od ok.13:30)

 

W tle jak ostatnio, czyli wykład lub debata. Tym razem Ewa Graczyk o Czarnym Proteście. Moim zdaniem jedyną szansa na autentyczny wpływ obywateli na władze w obliczu możliwości jakie daje demokracja, to jednorazowe zrywy – nie stowarzyszenia albo partie. Zwykła przemiana społeczna spowodowana tempem rozprzestrzeniania informacji przez internet i stosunkowo tanią, szybką komunikacją. Wcześniej były emanacje tego zjawiska w postaci protestu przeciw ACTA i zrywu KOD. To tak przy okazji, bo sam wykład to trochę takie podstawy teorii gender. Po przeczytaniu jednej, dwóch analiz kultury z punktu widzenia płci, mniej więcej się to ogarnia. 

 

 

Wykłady w ECS zawieszone na czas wakacji. Smuto. Powstała jakby taka pustka.Treningowa. 

komentarze

Dodaj komentarz