14.01.2017 – TABATA (to znowu Ty)

Uwaga na zdjęciu są nogi pod kontem około 45 stopni nad podłogą. To tego pamiętnika z treningów zrobiłam już sobie selfi we wszystkich możliwych pozycjach. Chyba.. 🙂 

 

Po ,,zasmogowanych” i niskocukrowych próbach biegania nic mi nie pozostało innego, jak 3 w tygodniu trening domowy.

Zrobiłam rozgrzewkę i 8 ćwiczeń po 8 20-sto sekundowych serii z 10-cio sekundowymi przerwami i 1 minutowymi przerwami pomiędzy każdym kolejnym ćwiczeniem.

  1. Rozgrzewka w ,,tabatowych” seriach
  2. przysiad wąsko rozstawione nogi -skok i przysiad z nogami szerzej – skok i wąsko i tak na zmianę  🙂 
  3. burpees do końca, czyli z padnięciem do pompki a nie podporu, jak miewam w zwyczaju (jestem przeciwko pisaniu tylko dla jednej płci lub wieku a te dziewczynki sobie fajnie radzą z tym ćwiczeniem, no i jest instruktor)
  4. przysiady w wykroku z prawą nogą z przodu jak Zacna Pani z filmu
  5. to samo z nogą lewą
  6. unoszenie tułowia z leżenia na lewym boku, w podporze na przedramieniu (a nie jak tu na łokciu, chociaż ruch ten sam  😉 )
  7. takie unoszenie tylko leżąc na drugim boku
  8. skip A
  9. Taki siad piękny jak do kołyski i mięśnie skośne brzucha 

 

Jeśli Ci się podoba, możesz włączyć muzykę do tych ćwiczeń z moimi ulubionymi bębnami lub poszukać czegoś lepszego.

 

komentarze

Dodaj komentarz