16.03.2017 – mały obwód i siła biegowa i 19.03.2017 – 8 km i siła

Dziś chciałam inaczej – zamiast obrazka kawałek filmu.

 

Wersja treningu z 16.03.2017

Mikro obwodzić na 4 ćwiczeniach, czyli:

  1. jump squat (przysiady z wyskokiem)
  2. pompka
  3. v-up
  4. burpees

W seriach : 21 – 16 – 12 – 9 – 6 – 3 powtórzenia

Wybiegłam z mieszkania i po około 3 kilometrach wyznaczyłam odcinek 100 metrów. Normalnie wyznaczyłam – krokami  🙂

Staram się zawsze trafić pomiędzy choć jeden wyróżniający się punkt typu ławka np. od ławki do latarni lub drzewa. I zawsze staram się oczywiście raczej nieco dodać, niż skrócić  😉 

Było praktycznie jak zwykle plus kilka nowych wersji ćwiczeń tzw. siły biegowej:

  1. 1 x skip A
  2. 1 x skip B
  3. 1 x skip C
  4. 1 x skip D
  5. 1 x unoszenie na zmianę prawego i lewego kolana, w przejściu przez całą stopę, rytmicznie, z lekkim podskokiem
  6. 1 x kombinacja prawa noga skip A a lewa C
  7. 1 x kombinacja lewa noga skip C a prawa A
  8. 1 x wieloskoki
  9. 1 x wyskok unosząc wysoko na zmianę prawe kolano i lewą rękę oraz lewe kolano i prawą rękę
  10. 4 x rytmy, czyli bieg prawie na maksa

Jeszcze 2 km do mostu i z powrotem, no i do domu.

Wersja odwrotna z niedzieli 19.03.2017:

Zaczęłam od rozbiegania 8 km. Wróciłam do domu i zrobiłam mikro obwód a’la CrossFit:

  1. jump squat (przysiady z wyskokiem)
  2. pompki
  3. v-up
  4. burpees

Ilość powtórzeń jak prawie jak poprzednio, czyli 20 – 15 – 10 – 5. No dobra…To trochę mniej 😉  

W większości wpisów można znaleźć linki do prezentacji tego typu ćwiczeń zatem zapraszam np. tu (siła w terenie) i tutaj (ćwiczenia w domu).

komentarze

Dodaj komentarz