16.05.2017 – TABATA razy 10

Całkiem standardowo. Trenowanie tych samych ćwiczeń ogólnokondycyjnych.

Niestety z mięśniami to jest tak, że zaprzestanie wykonywania jakiegoś ćwiczenia spowoduje osłabienie i zaniknięcie umiejętności wykonywania. Nie ma znaczenia, że zastąpi się je innym rodzajem treningu na zbliżoną grupę mięśni. No więc skoro robię to też ze względów wizerunkowych. Teraz w fitnessie wypada wykonywać sprawnie kilka rodzajów desek, pompki, czy burpees. Zawsze wypadało umieć wykroki, squaty. Powtarzając raz, dwa razy w tygodniu mam kontrolę nad tą umiejętnością. 

Czy mi się nie nudzi?

Może czasem. Bardziej chyba zapisywanie, bo czuję się zobowiązana linkować ćwiczenia do ich ilustracji gdzieś w internecie. Dziś zalinkuję zatem tylko do wszystkich innych TABAT jakie tu opisywałam. Wybierz dowolną, a efekt będzie podobny.

Zatem TABATA, czyli 20 sekund ćwiczeń, 10 sekund przerwy razy 8 na każde z następujących ćwiczeń:

  1. unoszenie prostych nóg w stronę sufitu w leżeniu tyłem
  2. pompki na triceps tyłem przy kanapie
  3. podpór tyłem, nogi proste, odrywanie od podłogi i unoszenie na zmianę prawej i lewej nogi
  4. uginanie na zmianę prawej i lewej nogi do przysiadu w rozkroku
  5. przysiad sumo, skok, przysiad z wąskim rozstawieniem nóg
  6. pompki
  7. przysiady w wykroku z przeskokiem
  8. v-up
  9. burpees
  10. unoszenie tułowia bokiem na przedramieniu po 4 serie na stronę

komentarze

Dodaj komentarz