18.07.2017 – testowanie zestawów ćwiczeń na czas menstruacji

Pani nr. 1 – 15 minut, inspiracja jogą. Kilka zaleceń i przeciwwskazań m.in.:

  • nienapinanie brzucha, rozluźnianie
  • unikanie skrętów w talii
  • unikanie pozycji z głową w dół

Warto pamiętać, że wszystko zależy od poziomu wytrenowania i samopoczucia. U mnie niestety miesiączki są bardzo bolesne, ale mam wrażenie, że ruch ten ból jakby…Rozprasza   😉 

 

Pani nr.2 – 15 minut. Również joga i odprężenie. 

 

 

Pani nr. 3 – 25 minut. To mnie zaskoczyło, bo jest dynamiczne. Taki miks Pilatesa z tradycyjnymi ćwiczeniami fitnessowymi. 

 

W międzyczasie brzuch znowu zaczął mnie boleć, bo przestały działać tabletki. Żeby się jednak trochę zmęczyć, a nie tylko rozciągnąć i rozluźnić, dodałam jeszcze po 16:

  • przysiadów
  • pompek
  • v-up
  • wykroków w tył
  • unoszenia tułowia bokiem w podporze na przedramieniu
  • unoszenie z drugiej strony
  • odwodzenie nogi do boku
  • druga noga

i deska licząc do 100

komentarze

Dodaj komentarz