20.02.2017 – TABATA z użyciem pasty do podłogi

To żart. Nie pasty a wypastowanego parkietu. Dobrze się po nim ślizga, więc parkietu plus stara mata plażowa robiąca za matę do fintessu dają efekt niestabilnego podłożą aktywizującego mięśnie głębokie  😉 Zdjęcie to taka blogerska kompozycja, bo gumy i obciążeń na kostki akurat nie używałam  😆  .

Dalej, 9 takich pierwszych z brzegu jak, bo jedna na rozgrzewkę:

  1. Rozgrzewka: wymachy, krążenia, półprzysiady, podskoki
  2. Wykrok a raczej wyślizg prawą nogą na macie w tył. Dokładnie jak klasyczny, czyli mniej więcej do ugięcia 90 stopni nogi z przodu. Konieczność zgrabnego odsuwania maty nieco bardziej pobudza do pracy mięśnie posturalne.
  3. To samo lewa noga.
  4. Przysuwanie kolan do klatki w podporze. Zamiast Trx mata
  5. Unoszenie tułowia w podporze na prawym boku
  6. To samo lewa stron.
  7. pompki
  8. v-up ( Dziewczynka z filmu nie wie co ze sobą zrobić w trakcie kontuzji. Też to miałam, kiedy raz w życiu złamałam kostkę w wieku lat 13-stu. Nabawi się skoliozy jak tak będzie z ciężkim gipsem na jednej ręce wymachiwać  😆 )

No a potem musiałam zakończyć trening i szybko biec z plecakiem, bo czekało mnie 7 godzin jazdy do Rzeszowa. W życiu tam nie byłam wcześniej więc czułam ekscytację.

komentarze

Dodaj komentarz