21.07.2017 – piłka, TRX, kettle i siłownia

To jest najbardziej zagubiony trening spośród wszelkich treningów!

Przeoczyłam szkic, a zatem musi zostać dodany grubo po czasie. Nawet bardzo grubo. 

Trening

Trafiłam ponownie do Fitness for Life w Rzeszowie. Pisałam już o tym klubie na początku marca. A w okresie wakacyjnym zaglądam z powodu tańszych wejść jednorazowych. 

02.03.2017 – Pump, Step i siłownia w Fitness for Life Rzeszów

Planowałam robić praktycznie to samo co w tym wpisie o treningu TRX, kettlebells i Power Bag. Zamieniłam jednak worek na piłkę lekarską z uchwytami. Podobną do umieszczonej w tym sklepie. Myślę, że w granicach możliwości ,,średniaczki” leży jakieś 5-8 kilo. Przynajmniej w poniższych ćwiczeniach. 

 

 

Było zatem wiele serii kettli, co najmniej trzy serie każdego wspomnianego w tamtym wpisie ćwiczenia z TRX przerywane kilkoma seriami paru ćwiczeń na mięśnie brzucha z piłką. Przykładowo:

  • Tak jak tutaj od 9:15 tylko trzymając piłkę zamiast hantli
  • I ten sam film około 13:40
  • skręty z piłką w siadzie równoważnym jak na tym filmie
  • kładzenie się na matę z nogami ugiętymi w kolanach przenosząc piłkę za głowę i unoszeni tułowia przenosząc piłkę za nogi
  • kładzenie się trzymając piłkę przy klatce piersiowej i wypychanie jej nad głowę wracając do siadu

 

komentarze

Dodaj komentarz