24.03.2017 obwody na ilość powtórzeń

Publikuję po małej przerwie zatem dobrze, że tego typu treningi spisuję na kartce. Będę miała wreszcie pamiątkę, a może komuś się przyda.

Chodziło mi o skupienie się totalnie i wyłącznie na technice. Bez patrzenia na tempo wykonania. Najlepsza (praktyczna) metoda na zakwasy to nowy trening aktywujący dane grupy mięśniowe.

Robiłam:

  1. przysiady w seriach powtórzeń – 50-25-12-6-3
  2. brzych, czyli v-up – 30-15-7-3
  3. pompki – 20-10-5-2
  4. wykroki w tył prawą nogą – 30-15-7-3
  5. wykroki w tył lewą nogą – 30-15-7-3
  6. burpees – 20-10-5-2
  7. unoszenie ugiętej nogi w klęku podpartym na mięśnie pośladków, prawa strona – 100-50-25-12-6-3
  8. unoszenie ugiętej nogi w klęku podpartym na mięśnie pośladków, lewa strona – 100-50-25-12-6-3
  9. unoszenie prostych nóg w stronę sufitu w leżeniu tyłem – 80-40-20-10-5
  10. unoszenie prostej, prawej nogi w leżeniu bokiem – 80-40-20-10-5
  11. unoszenie prostej, lewej nogi w leżeniu bokiem – 80-40-20-10-5
  12. przysiad bułgarski z prawą nogą na kanapie
  13. przysiad bułgarski z lewą nogą na kanapie

 

Czyli taka zabawa  🙂

Wszystkie ćwiczenia wyjaśnione są w poprzednich wpisach z treningów w kategorii obwodowe oraz interwałowe. Mam ostatnio mniej czasu, ale zdecydowanie nie zamierzam poprzestać na opisaniu mniej niż 1000  😉 

komentarze

Dodaj komentarz