25.04.2017 – 15 razy TABATA

Miałam ochotę się trochę przyłożyć i wybrałam kilka trudniejszych dla mnie ćwiczeń takich jak pełny przysiad w wykroku do boku. TABATA ma ta zaletę, że ma krótkie serie. Dlatego można testować wykonanie jedynie kilku powtórzeń np. podciągania się, pompek, przysiadów z przeskokami i co tam komu słabiej działa…

  1. unoszenie kolana do klatki piersiowej po 4 serie na nogę (jak knee up w fitnessie)
  2. przeskoki w wykroku
  3. pełne przysiady do boku na zmianę na jedną i drugą nogę
  4. skip C w miejscu
  5. pompki (chciałabym jak on!)
  6. opuszczanie na zmianę prawej i lewej nogi nad podłogę w leżeniu tyłem (prosty brzucha część dolna)
  7. podpór przodem i przyciąganie na zmianę prawej i lewej ręki odrywając ja od podłogi wzdłuż tułowia
  8. burpees
  9. przysiady bułgarskie po 4 serie na nogę
  10. przyciąganie kolana nogi wewnętrznej do łokcia w podporze bokiem po 4 serie na stronę (podobne do tego, można zamiennie)
  11. 4 serie przysiadów z nogami złączonymi i 4 serie sumo
  12. skok do podporu bokiem na prostej ręce, na zmianę prawa i lewa strona (do pozycji jak w końcówce tego filmu)
  13. skręty w siadzie równoważnym (Pani przypomina tą z reklamy od nienoszenia torebki i książek a kupowania i czytania wszystkiego  😆 )
  14. wykrok w tył i powrót unosząc kolano w górę z wyskokiem, na zmianę prawa i lewa noga (taki tylko kolano zamiast wykopu)
  15. skip B w miejscu 

komentarze

Dodaj komentarz