6.03.2017 – domowy trening obwodowy

I obwód – każde ćwiczenie po minucie z 5 sekundowymi przerwami na zmianę

II obwód – to samo co wyżej

III obwód – każde ćwiczenie po 20 razy

Ćwiczenia:

  1. ,,żabka” do przodu i do tyłu, czyli przysiad plus skok w przód do przysiadu i wyskoku w tył
  2. przeskoki jedna noga na krześle a druga na podłodze i zmiana (tu Osoba robi na podłodze, ale ze sztangą)
  3. pompki na triceps z podporu tyłem na kanapie
  4. leżenie tyłem i odwodzenie nóg na boki (przywodziciele)
  5. ,,pajace” (jumping jacks)
  6. wykroki z przeskokiem
  7. unoszenie bioder w leżeniu tyłem
  8. odwodzenie na zmianę prawej i lewej nogi w staniu ( jak tu, ale ona robi najpierw serię jednej nogi a potem drugą)
  9. burpees
  10. deska z unoszeniem na zmianę prawej i lewej nogi
  11. v-up
  12. krok odstawno-dostawny w półprzysiadzie (jak koszykarska praca nóg w obronie) razy 4 po skosie w przód i powrót truchtem (jak u tego Pana tylko prawa w przód po skosie, lewą dostawiam i odstawiam po skosie w drugą stronę)

W serii, w której mam ilość np. 20 powtórzeń a ćwiczenie zakłada np. wykrok raz prawej raz lewej nogi, za jedno powtórzenie liczę obie strony, czyli razem np. 40 wykroków, 40 ugięć itp.

 

Cały tydzień nie był lekki, bo od niedzieli do piątku czułam się chora. Katar, temperatura i ogólne rozbicie. Wypocenie nie przynosiło rezultatu, więc poszłam do lekarza. Nie dostałam pierwszego antybiotyku od wielu lat i po kolejnym dniu samo mi przeszło  🙂 

komentarze

Dodaj komentarz